Fredag :)

Idag började vi klockan 8 istället för 9, men då fick vi sluta vid 11.30 :)
vi hade först relgion till klockan 9 ;) sen hade jag,andreas, alexander historia till 10.
sen hade vi bara samhälle till halv tolv sen fick man gå hem :) så har ju inte varit så jobbig dag :D

Ikväll så ska jag käka på vikingen med Nällan,Andre,Bobby och Victor :D
sen blir det väl att sticka hem och ta det lungt resten av kvällen ;)

Sen imorgon ska jag upp vid 10 imorgon och duscha och göra vid mig, :D
Sen kommer wegner vid 11 tiden så ska vi bara chilla tills halv 12, sen ska vi sticka till tågstationen och ta tåget till helsingborg, och sen båten över till danmark :D så ska vi chilla och dricka lita där, sen sticker vi tillbaka till perstorp och så får vi se vad som händer ;)
PUSSSSSSSSSSEN

Kommentarer
Postat av: Nällan

Tjoho! ;)

2009-02-28 @ 00:14:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0