Danmark ;)

Igår stack vi till danmark, så jag gick upp vid 10 och gjorde vid mig.
När jag hade duchat klart kom Wegner och John hit vid 11, sen så gick vi till tåg stationen.
Direkt när vi kom fram till Helsingborg så gick vi upp och käkade på mc donald ;)
Sen när alla hade käkat klart så tog vi båten över till danmark.
vi hade tur att vi tog tåget vid 11 tiden, för dom flesta affärerna stängde vid 2-3.
Först var det bara jag som skulle ta över, men sedan blev det att alla tog över, så jag och nällan hade 2 flak i min lilla väska ;D så när vi skulle över till sverige igen så hjälpte vi åt att bära väskan :)

Sen på kvällen stack jag hem och vilade lite, sedan kom andre och nällan och dom andre vid 8, så satt vi här hemma och drack och kollade lita på melodifestivalen ;)
Sedan stack dom flesta vid 1-2 tiden :)
så gick jag och la mig, så hade jag låst dörren så vakna jag för att någon stod och banka på rutan, så gick upp för att kolla vem det var så var det mamma och pappa ;D haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0