tisdag :P

Idag vaknade jag vid 07.30 typ, så gick jag upp och tog 3 mackor och en kop kaffe.
Sen gick jag och la mig igen och kollade lita på tv ;) så råkade jag somna om igen, så blev klockan kvart över 8 när jag vaknade :) så tog jag en snabb dusch och klädde på mig och gick till skolan :)
Började med engelska idag som var rätt så roligt ändå, bara snakkade och sånt om saker.
Sedan blev det ju svenska som var rätt chill ändå men ändå inte :D
Efter svenskan gick jag hem för att käka, men så hade mossan inte lagat mat så tog en kop kaffe och satt mig och kollade lite på tvn :) sen fick jag ju springa till skolan för man var lita försenad.
så på sista lektionen som var Matte, tog vår lärare ett allvarligt snakk med andreas och mig ;) om vad vi skulle göra på histoian och sånt.

Idag händer inte så mkt, bara chilla och sånt :) längtar som fan tills helgen så man kan sova länge och även spela fifa turnering med matte och några fler på fredag :) sen lördag vetifan vad som händer , kanske lita tidigt att berätta om helgen haha ;D

sen frågade sandra om jag skulle med till danmark den 3-4 april så får se om det blir då ju ;) men är inte säker,

Imorgon har vi natonella prov i svenskan, men man ska ju bara skriva någon uppsats i 120 minuter ;) men det kommer säkert gå rätt så bra :) så vi börjar vid halv 10 imorgon istället  :)

PUSSSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0